پس از اعمال محدودیت های کرونایی طی یک هفته گذشته در جزیره میزان مراجعه بیماران تنفسی به این بیمارستان حدود ۲۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،مصطفی نادعلی نژاد با بیان اینکه بیش از یک هفته از اعمال محدویت های شدید مقابله با کرونا در این جزیره سپری شده است اظهار داشت: اکنون میزان مراجعه بیماران در مقایسه با میانگین یک هفته قبل از اعمال محدودیت ها حدود ۲۵ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: اکنون میانگین مراجعه روزانه به این بیمارستان حدود ۲۵۰ نفر بوده که با توجه به روند کاهشی به نسبت روزهای گذشته نوید بخش کاهش زنجیره ابتلا در جزیره در صورت تداوم محدویت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

رییس بیمارستان فوق تخصصی جزیره کیش یادآور شد: هم اکنون در این بیمارستان به علت قرار گیری جزیره در وضعیت قرمز ۷۰ تخت بیمارستانی برای ارایه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا تجهیز شده و علاوه بر آن یک بیمارستان صحرایی ۴۴ تخت خوابی نیز تجهیز شده است.

کیش از مرداد امسال متلاطم ترین وضعیت خود از نظر روند ابتلا و فوتی ها را تجربه می کند به طوریکه ششمین روز از این ماه تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان کیش به ۸۰۰ نفر رسید اما میانگین آن تا قبل از اعمال محدویت های کرونایی (۱۷ مرداد) روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر در نوسان بود؛ در ۲۲ روز گذشته از این ماه آمار فوتی ها از ۲۳ نفر ابتدای شیوع همه گیری به ۴۵ نفر رسیده است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.