خانم ۷۵ساله ، با علائم تب و لرز ،تنگی تنفس، سرفه وبیماری زمینه ای فشارخون و بستری در بیمارستان کیش متاسفانه جان خود را از دست داد و تا کنون متاسفانه تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کووید ۱۹ از ابتدای شروع اپیدمی به پنجاه و سه رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،دکتر رضانیا سخنگوی شورای سلامت کیش با اعلام خبر پنجاه و سومین فوتی کرونا در کیش گفت:خانم ۷۵ساله ، با علائم تب و لرز ،تنگی تنفس، سرفه وبیماری زمینه ای فشارخون و بستری در بیمارستان کیش متاسفانه جان خود را از دست داد و تا کنون متاسفانه تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کووید ۱۹ از ابتدای شروع اپیدمی به پنجاه و سه رسید.

دکتر رضانیا ضمن عرض تسلیت به خانواده متوفی،افزود:هر علامت سرماخوردگی، کرونا است مگر خلاف‌اش ثابت شود.شباهت علائم سویه دلتای ویروس کرونا با سرماخوردگی باعث شده است که برخی افراد پس از ابتلا به بیماری به اشتباه تصور می‌کنند سرماخورده‌اند و به همین دلیل بیماری خود را جدی نمی‌گیرند و تا زمانی که بدحال نشده‌اند به مراکز درمانی مراجعه نمی‌کنند.
سخنگوی شورای سلامت گفت :در فصل تابستان، چیزی به نام سرماخوردگی نداریم و بروز هرگونه علائم سرماخوردگی ممکن است بر اثر ابتلای فرد به ویروس کرونا باشد.

وی تاکید کرد:شروع روند درمان از روزهای نخست بیماری، در بهبودی فرد بسیار موثر است. یکی از علت‌های اصلی شمار بالای مبتلایان بدحال مراجعه دیرهنگام است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.