۹۷ درصد از دانش آموزان جزیره کیش در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نام نویسی کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، پرویز حیدری راد گفت: توزیع کتب درسی دانش آموزان از دهه دوم شهریور در مدارس جزیره کیش آغاز شده است.

وی گفت: براساس تجربه سنوات قبل کتاب‌های دانش آموزان را مدتی قبل از آموزش و پرورش استان دریافت کردیم و هم اکنون کتاب‌های دوره ابتدایی به مدارس انتقال داده شده است.

حیدری راد گفت: کتب درسی دوره متوسطه اول نیز تکمیل شده و کتب دوره متوسطه دوم به دلیل نیاز به چاپ برخی از کتب هنوز تکمیل نشده است.

وی گفت: پس از دریافت سهمیه کتب درسی استان موارد باقی مانده در کیش نیز تامین خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش با اشاره به اینکه حدود ۱۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی نام نویسی کرده اند، گفت: از این تعداد دانش آموز ۹۷ درصد در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت نام کرده اند و ۳ درصد باقیمانده نیز به دلیل مسافرت برخی خانواده‌ها و یا ثبت نام دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی، فرصت نام نویسی را از دست دادند.

حیدری راد افزود: برای جاماندگان از ثبت نام کتاب درسی نیز تدابیر لازم اندیشیده شده و کتاب‌های مازاد در اداره آموزش و پرورش تهیه شده تا در زمان شروع سال تحصیلی دانش آموزان جزیره کیش به مشکل بر نخورند.

وی افزود:خانواده‌ها برای دریافت کتب درسی دانش آموزان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در روز‌های آینده براساس نوبت بندی اعلام شده از سوی مدارس نسبت به حضور و دریافت کتب اقدام کنند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.