رئیس بیمارستان کیش از تجهیز بیمارستان کیش به دستگاه‌های ماموگرافی و تصویربرداری اتاق عمل در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، دکتر کامران فردوسی با اشاره به ظرفیت‌های بالای بیمارستان کیش در حوزه‌های مختلف و مغفول ماندن آنها، گفت: با وجود ظرفیت‌های فراوان، بیمارستان دارای مشکلات زیادی است و برطرف شدن تمامی این مشکلات نیازمند برنامه ریزی مناسب، بکارگیری نیرو‌های توانمند و متخصص و پشتکار لازم است.

وی با رضایت نداشتن کافی ساکنان، کارکنان بیمارستان و سازمان منطقه ازاد کیش از شرایط بیمارستان کیش، افزود: در تلاش هستیم با اولویت بندی مشکلات و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش این مشکلات را هرچه سریع‌تر برطرف کنیم.

رئیس بیمارستان کیش با اشاره به برخی کمبود‌ها در حوزه تجهیزات بیمارستانی، گفت: دستگاه تصویربرداری اتاق عمل یکی از مهم‌ترین تجهیزات اتاق‌های عمل است و متاسفانه تاکنون خریداری نشده و با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده خوشبختانه اعتبار خرید آن مصوب شده و در مدت دو هفته آینده در بیمارستان کیش نصب و به بهره برداری می‌رسد.

دکتر کامران فردوسی با اشاره به تجهیز بیمارستان به دستگاه ماموگرافی، گفت: با توجه به اهمیت این دستگاه برای تشخیص برخی بیماری‌های زنان مذاکراتی با سازمان منطقه آزاد کیش برای تامین بودجه خرید آن انجام شده است و امیدواریم هرچه سریع‌تر این دستگاه خریداری شود.

وی با اشاره به ارائه خدمات در بخش اورژانس، گفت: خدمات اورژانسی به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود در حالی که هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌شود و از اورژانس کشور توقع داریم در این بخش به بیمارستان کیش کمک کند.

رئیس بیمارستان کیش گفت: با مذاکرات انجام شده با رئیس اورژانس کشور مقرر شد سه دستگاه آمبولانس تجهیز شوند و یکدستگاه آمبولانس جدید نیز به مجموع خودرو‌های اورژانس کیش اضافه شود.

دکتر فردوسی در خصوص احداث بیمارستان تامین اجتماعی، گفت: مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان در بازدید از بیمارستان کیش، گفت: بیمارستان کیش دارای امکانات و تجهیزات لازم و استاندارد است و خرید خدمات از این مرکز درمانی برای تامین اجتماعی مقرون به صرفه‌تر از احداث یک بیمارستان مستقل است.

رئیس بیمارستان کیش با اشاره به همکاری با سازمان تامین اجتماعی، گفت: با گفتگو‌های انجام شده، قول مساعد برای ارائه خدمات تامین اجتماعی به بیمه شدگان تامین اجتماعی کیش تا پایان امسال در بیمارستان کیش برقرار خواهد بود.

دکتر فردوسی با اشاره به ضرورت و اهمیت تزریق واکسن آنفلوآنزا و تامین مناسب این واکسن در پاییز امسال، گفت: ۵۰ هزار واحد واکسن برای جزیره کیش سفارش داده شد و روند واکسیناسیون در بیمارستان کیش ادامه دارد و در حوزه تامین واکسن افراد زیر ۱۸ سال نیز، در حال هماهنگی برای تامین واکسن مورد نیاز هستیم و بزودی برای این گروه سنی نیز واکسن تامین می‌شود.

وی گفت: بیمارستان کیش نه دولتی و نه خصوصی است و این موضوع مشکلات زیادی را برای آن به وجود آورده است و در تلاش هستیم با مکاتبات انجام شده با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این مشکلات را بزودی برطرف کنیم.

رئیس بیمارستان کیش از راه اندازی بخش مددکاری با هدف افزایش رضایت مندی بیماران و مراجعان خبر داد و افزود: علاوه بر بخش مددکاری، بخش رفاهی نیز به زودی راه اندازی خواهد شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.