گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور با هدف خدمات رسانی به اقشار حمایت پذیر در جزیره کیش استقرار یافت.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، بخشدار جزیره کیش با اشاره به اینکه این تیم شامل ۶۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک است به مدت ۵ روز خدمات رایگان به افراد تحت حمایت کمیته امداد، بهزیستی، کارگران خدمات شهری و فضای سبز و برخی اقشار آسیب پذیر و کم درآمد را ارائه خواهد کرد.

محبوبه کرمی با اشاره به اینکه گروه جهادی منتظران ظهور در سالن تنیس مرکز ورزش جزیره کیش مستقر شده اند، افزود: هزار نفر از ساکنان جزیره کیش در این طرح خدمات دندانپزشکی رایگان دریافت می‌کنند.

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور نیز با اشاره به اینکه این گروه مستقل و مردمی ۱۵ سال است که برای ارائه خدمات رایگان به اقشار آسیب پذیر در کشور فعالیت می‌کند، افزود: این برنامه در جزیره کیش با هماهنگی استانداری هرمزگان انجام شده است و این گروه در شهر‌های مختلف استان هرمزگان در ماه‌های گذشته خدمات رایگان ارائه کرده است.

دکتر جلال عادلی با اشاره به اینکه این تیم از ۶۰ متخصص تشکیل شده است، افزود: ۳۰ دندانپزشک به همراه ۳۰ دستیار و ۵ نفر از عوامل اجرایی به مدت ۵ روز از امروز تا ۲۹ بهمن در جزیره کیش مستقر شده اند و خدمات رایگان به حدود هزار نفر از افراد تحت پوشش نهاد‌هایی مانند کمیته امداد و بهزیستی، کارگران خدمات شهری و فضای سبز ارائه می‌کنند.

وی گفت: گروه جهادی منتظران ظهور در موسسه ورزش و تفریحات سالم مستقر شده است و آماده خدمات رسانی به گروه‌های هدف است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.