مدرسه خیرساز و ۹ کلاسه شهید سیدین در منطقه نوبنیاد برای استفاده دانش آموزان پایه اول تا ششم به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،این مرکز آموزشی با کمک خیران مدرسه ساز جزیره و مالکیت سازمان منطقه آزاد کیش و بهره برداری و مدیریت نهاد امامت جمعه کیش آغاز به کار کرده است.

نماینده بهره بردار و خیر مدرسه ساز با اشاره به اینکه در این مرکز آموزشی بخش های سمعی بصری، آزمایشگاه، اتاق انجمن اولیا، مرکز بهداشت، کتابخانه و نمازخانه نیز در نظر گرفته شده است، گفت: طبقه همکف با متراژ ۷۵۰ مترمربع زیربنا و طبقه دوم آن هم با متراژ ۶۱۵ مترمربع ساخته شده است.

گنجوی گفت: مقاومت سازه، ایمنی و استاندارد در ساخت این مرکز آموزشی رعایت شده و تاییدیه‌های آن هم دریافت شده است.

امام جمعه کیش در حاشیه بهره برداری از این مرکز آموزشی، گفت: مدرسه ۹ کلاسه شهید سیدین با سه رویکرد اصلی ارتقای کیفیت آموزشی، توجه ویژه به مباحث تربیتی، پرورشی و فرهنگی و مذهبی و تکیه بر آموزش‌های مهارتی و بازی محور آغاز به کار کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز گفت: امسال هیچ شهریه‌ای از دانش آموزان دریافت نمی‌شود و تلاش می شود در سال‌های آینده هم با کمک‌های خیران و سازمان منطقه آزاد کیش و دیگر نهاد‌ها از دانش اموزان این مرکز آموزشی شهریه ای دریافت نشود.

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه مدرسه شهید سیدین یک مرکز غیرانتفاعی است و پولی دریافت نخواهد شد، افزود: اگر مجبور به دریافت شهریه شویم این شهریه بر مبنای شهریه‌های اعلامی و مصوب نخواهد بود و تنها براساس نیاز مدرسه تعیین می‌شود.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.