معاون درمان بیمارستان کیش از حضور ۵۰ متخصص و فوق تخصص از آبان در بیمارستان کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،دکتر سید علی هاشمی گفت: با هدف ارائه خدمات درمانی در بخش‌های مختلف از ۵۰ متخصص و فوق تخصص برای حضور در بیمارستان کیش دعوت شده است.

وی افزود: پزشکان متخصص روماتولوژی، نفرولوژی و غدد، متخصص گوش و حلق و بینی، رادیولوژی، متخصص قلب، پوست و مو، فوق تخصص غدد اطفال، متخصص گوارش، فوق تخصص زانو و روانپزشک، آبان امسال در بیمارستان کیش حضور خواهند داشت.

معاون درمان بیمارستان کیش با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بیمه‌ای در بیمارستان کیش، گفت: بیمارستان با ۱۷ بیمه پایه و ۲۷ بیمه مکمل در سه بخش بستری، داروخانه و ارائه خدمات سرپایی قرارداد درمانی دارد.

دکتر هاشمی با اشاره به اینکه بیمارستان کیش با حدود ۵۰ درصد از بیمه‌های کشور قرارداد بیمه تکمیلی دارد، گفت: بیشترین پوشش بیمه تکمیلی در بیمارستان کیش به بخش بستری و کمترین پوشش بیمه‌ای به درمان‌های سرپایی اختصاص دارد.

وی با اشاره به اهمیت تامین تجهیزات و ملزومات بیمارستانی، گفت: خرید دستگاه ماموگرافی و تامین تجهیزات مورد نیاز در بخش‌های اورولوژی و جراحی مغز و اعصاب از برنامه های بیمارستان کیش است.

معاون درمان بیمارستان کیش با اشاره به ازدحام مراجعه کنندگان در بخش تزریقات بیمارستان کیش، گفت: تا یک ماه آینده بخش تزریقات به محل مناسبی در ابتدای کلینیک‌های تخصصی منتقل خواهد شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.