آيين توديع و معارفه رييس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي كيش

 جانشين سازمان عقيدتي سياسي ناجا در آيين توديع و معارفه رييس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي ويژه كيش، خودسازي و احساس مسئوليت را دو اصل مهم در جامعه عنوان كرد و گفت: بنا به فرموده حضرت امام خميني انسان بايد خودش را بسازد تا بتواند در ديگران اثر بگذارد.
حجت الاسلام و المسلمين "بهشتي پور" افزود: يکي از برجسته‏ترين اهداف امام راحل، تلقين روح خود باوري به عموم مسلمانان و بخصوص به مردم ايران اسلامي بود.
وي همچنين ضمن گراميداشت ياد و خاطره امام راحل و قيام 15 خرداد به بيان ويژگي هاي اخلاقي امام پرداخت و گفت : امام بنده مخلص خدا بود و از ويژگي ها برجسته امام ،قيام براي اقامه حق و حركت براي بدست آوردن حق بود و ايشان در مقام سكان داري انقلاب بي نظير عمل كردند .
فرمانده انتظامي ويژه كيش هم در این مراسم با اشاره به جايگاه و نقش ويژه دستگاههاي نظارتي در مجموعه سازماني، عقيدتي سياسي و حفاظت اطلاعات را دو بال هر فرمانده در اجراي ماموريت ها دانست.
سرهنگ دهكي به ارزش خدمتگزاري مردم در سازمان نيروي انتظامي اشاره كرد و گفت: اين توفيق نصيب هر كس نمي شود و بايد بابت اين توفيق از خداوند سپاسگذار باشيم.
وي در اين خصوص تاكيد كرد: كاركنان نيروي انتظامي امروزه افتخار مي كنند كه به عنوان متوليان نظم و امنيت در جامعه بتوانند سهمي در عزت و سربلندي ميهن عزيز خود داشته باشند.
 در اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين«بهروز نجفي» طي حكمي از سوي رييس سازمان عقيدتي سياسي ناجا به عنوان رئيس جديد عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي ويژه كيش معرفي و از زحمات حجت الاسلام والمسلمين«كريم رجبي» در طول مسئوليت اين پست در انتظامي كيش قدرداني شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.