اقتصاد مقاومتی پاسخ ملت ایران علیه بدعهدی آمریکا است.

 امام جمعه کیش گفت: مردم و مسوولان باید بدانند که تنها مسیر پیشرفت کشور در مقابل دشمنی و بویژه بدعهدی آمریکا در موضوع برجام، بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن‌زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه در جزیره کیش خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تاکید جدی دارند و مسوولان هم باید با برنامه‌ریزی بنیان‌های اقتصادی کشور را محکم کنند.
وی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ رییس جمهوری آمریکا و اعلام رسمی خروج از توافق هسته‌ای گفت: آمریکا بار دیگر ذات خود را با بدعهدی در برجام نشان داد.
وی افزود: خروج آمریکا از برجام درسی برای مسئولان و مردم است که این بدعهدی آمریکا همیشگی است و به دشمن مستکبر نباید اعتماد کرد.
حسن زاده گفت: فریب لبخند دشمن را نباید خورد چرا که دشمن حیله گر به دنبال ضربه به نظام جمهوری اسلامی است. خطیب جمعه کیش تصریح کرد: دامن زدن به اختلافات داخلی از دیگر اهداف آمریکا در تصمیم اخیر ترامپ بود که باید مراقب باشیم و وحدت و یکپارچگی همه ملت و گروههای سیاسی در این شرایط امری ضروری و حیاتی است.
وی افزود: در صورت تصمیم کشور و نظام به تداوم برجام باید از دیگر کشورهای عضو توافق هسته ای بویژه کشورهای اروپایی ، تضمین‌های جدی‌تری را گرفت.
حسن زاده تصریح کرد: اروپاییان هم در مقاطعی از تاریخ نشان داده اند که مثل آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.