فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از آمادگی کامل نیرو‌های امنیتی و انتظامی برای تامین نظم و امنیت روز برگزاری انتخابات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سرهنگ علی اصغر جمالی در جلسه قرارگاه امام علی کیش که با حضور نمایندگان دستگاه‌های امنیتی و فرهنگی کیش و روسای قرارگاه‌های انتظامی برگزار شد، گفت: برای تامین امنیت و آرامش برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد آمادگي كامل داريم.

وی افزود: خلق حماسه ۲۸ خرداد با حضور پرشور مردم محقق خواهد شد و این حضور توسط فعالان رسانه‌ای و مجازی دارای مجوز به تصویر کشیده خواهد شد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش به اقدامات خوب صداو سیما در حوزه انتخابات اشاره کرد و گفت: قطع به یقین رسانه‌ها در روز انتخابات پا به پای مردم حضور پرشور آنان را به تصویر خواهند کشید.

سرهنگ علی اصغر جمالی افزود: تمهیدات لازم برای استقرار نیرو‌های پلیس در قالب واحد‌های محسوس و نامحسوس ترافیکی و انتظامی پیش بینی و اجرایی شد و با همکاری خوب مردم این ماموریت خطیر را در کنار سایر ماموریت‌ها انجام خواهیم داد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش تاکید کرد: ماموریت‌های پلیس و پاسخگویی به نیاز‌های مردم از طریق سامانه‌های ارتباطی ۱۱۰ و ۱۲۰ همچون گذشته ادامه دارد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.

تبلیغات