امام جمعه اهل سنت کیش با تاکید براینکه باید نگاه به کیش نگاهی فراجناجی و به دور از هیاهوهای سیاسی باشد تصریح کرد: کیش نباید قربانی اختلافافت مسئولان رده بالای کشور ما باشد اگر اینگونه شد مگر می شود جزیره کیش را اداره کرد مطمئن باشید که جزیره کیش با این روش اداره نمی شود.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی  صبح کیش به نقل از فیدار آریا، شیخ یعقوب شمس در خطبه های این هفته نماز جمعه اهل سنت کیش با اشاره به اهمیت توجه به رونق کیش و کشور اظهارکرد: بارها در سخنان قبلی و جلسات متعدد هم بیان کرده ام که بیایید به کیش به عنوان یک پروژه ملی نگاه کنید کیش باید الگو باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید مدیران کیش و دیگر مناطق آزاد کشور با نگاهی به دور از نگاه های سیاسی و جناحی انتخاب شوند افزود: اجازه دهید کیش به طور واقعی براساس منافع ملی، مردم و کشور پیش برود و بگذارید کیش یک جامعه مستقل به دور از هیاهوی سیاسی و جناحی و صرفا یک جامعه حرفه ای باشد.

شیخ یعقوب شمس تصریح کرد: بارها این را عرض کردم که کیش نباید قربانی اختلافافت مسئولان رده بالای کشور ما باشد اگر اینگونه شد مگر می شود جزیره کیش را اداره کرد مطمئن باشید که جزیره کیش با این روش اداره نمی شود

وی افزود: ما از تغییر مدیریت ها خسته شده ایم، چرا باید مدیری که برای کیش انتخاب می شود فرصت کافی برای اجرایی کردن برنامه های خود نداشته باشد. و هنوز نیامده زمزمه رفتن و تغییر او در اذهان مردم شروع می شود. چرا اینگونه است؟

امام جمعه اهل سنت کیش با بیان اینکه چرا مدیران ما از مدیرعامل تا معاونان و مدیران میانی سرپرست حوزه مدیریت و معاونت خود باشند چرا اینگونه است؟ تاکید کرد: چرا بعضی از مدیران عامل ما از زسرپرستی خسته می شوند و مجبور به استعفا می شوند

وی با اشاره به اینکه بیایید نگاه و هدف ما رشد و توسعه کشور و منطقه و سرافرازی ایران اسلامی باشد ادامه داد: باور داشته باشیم وضعیت و ظرفیت جزیره کیش به عنوان اولین ومهمترین منطقه آزاد کشور بعد از چند دهه فعالیت در حوزه های مختلف وضعیتی نیست که هم اکنون در آن قرار داریم .

شیخ شمس افزود: قرار بر این بود که جزیره کیش برای کشور الگو باشد قرار براین بود که ما با مناطق آزاد دنیا رقابت کنیم اما علی رغم فرصت ها و موقعیت ها ماهنوز هم حرفی برای گفتن و عرضه کردن نداریم .

وی بیان کرد: چند دهه ازآغاز فعالیت مناطق آزاد کشور گذشته است اما فعالان اقتصادی در این مناطق دغدغه چگونگی اجرایی کردن قوانین آن را دارند و هر روز شاهد زیرپا گذاشتن قوانینی هستیم که خودمان آن را وضع کرده ایم، دولت برای مناطق آزاد وضع کرده است

وی با اشاره به اینکه گویی ما آغاز راه هستیم خاطر نشان کرد: بیایید به جزیره کیش به عنوان یک پروژه ملی نگاه کنیم و براساس منافع ملی، منافع مردم و کشور پیش برویم و بگذاریم کیش یک جامعه مستقل و به دور از هیاهوی سیاسی و جناحی و صرفا جامعه ای حرفه ای باشد.

 انتهای پیام/

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.